Najczęściej zadawane pytania - FAQ

PROCES REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

zamowienia aktywatory.pl
  • Bezpośrednio przez platformę sklepu internetowego, dodając wybrany produkt do koszyka zakupowego i przechodząc do realizacji zamówienia (dostępne przez 7 dni w tygodniu, 24h/dobę).
  • Telefonicznie, pod numerami tel.: (62) 768 77 06 lub kom.: 506 306 906 (dostępne od 8:00-16:00 w dni robocze).
  • Za pośrednictwem formularza kontaktowego lub drogą mailową: kontakt@aktywatory.pl
  • Prosimy w treści wiadomości przekazać dane niezbędne do realizacji zamówienia.
  • Zakładanie konta klienta nie jest wymagane. Możliwe jest dokonanie zakupu jako klient niezarejestrowany. Wystarczy na poziomie realizacji zamówienia wybrać opcję "zakup bez rejestracji".
  • Rejestracja konta klienta pozwala na skorzystanie z przywilejów, takich jak np.: rabat dla stałego klienta, czy otrzymywanie newslettera z poradami.
  • Imię i nazwisko osoby zamawiającej,
  • Adres wysyłki towaru,
  • Dane rozliczeniowe do faktury (jeśli wybrano),
  • Wybrany sposób płatności,
  • Rodzaj dostawy,
  • Numer telefonu do osoby kontaktowej – istotny dla przewoźnika.
  • Po wpłynięciu zamówienia do naszego systemu zakupowego następuje weryfikacja danych oraz dostępności towaru.
  • W momencie potwierdzenia prawidłowości zamówienia automatycznie powiadamiamy o jego przyjęciu do realizacji.
  • Na podany adres mailowy zostaje przekazane potwierdzenie z podsumowaniem zamówienia.
  • Dla zamówień za pobraniem i przelewów błyskawicznych średni czas przygotowania wysyłki wynosi 24 godziny.
  • Standardowo, wysyłka następuje w dniu wpłynięcia i potwierdzenia zamówienia.
  • W przypadku płatności zwykłym przelewem bankowym i przekazem pocztowym, realizacja zakupu rozpocznie się po potwierdzeniu zaksięgowania wpłaty.
  • Dla zarejestrowanych klientów, którzy złożyli więcej niż dwa zamówienia (niezależnie od wydanej kwoty) przydzielany jest specjalny Rabat Stałego Klienta.
  • Istnieje możliwość wycofania zamówienia przed jego wysyłką.
  • Po nadaniu paczki – widoczny status zamówienia "Wysyłka" nie ma możliwości wycofania zakupu.
  • Tak, ale wymaga to kontaktu ze sklepem przed wysyłką towaru.
  • Najlepiej zadzwonić do nas w godzinach 9.00-16.00, aby nasi pracownicy mogli szybko zaktualizować zamówienie.
  • Modyfikacja zamówienia jest możliwa do czasu nadania paczki z towarem – zmiana statusu na "Wysyłka".
  • Jak najbardziej. Wszelkie dane do faktury wystarczy podać w odpowiednich polach formularza podczas składania zamówienia.
  • Każdorazowo dokument faktura VAT jest załączany wewnątrz przesyłki z zamówieniem.
  • W przypadku wystąpienia potrzeby otrzymania dokumentu drogą elektroniczną prosimy o wcześniejszą informację do zamówienia.
  • Standardowo, czas przygotowania odpowiedzi ofertowej wynosi do 1 dnia roboczego - starmy się odpowiadać natychmiastowo.
  • W przypadku dużych zamówień hurtowych czas ten może ulec wydłużeniu.
  • W takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego lub skorzystanie z funkcji "poinformuj mnie o zmianie ceny" zawartej w karcie produktu.

WYSYŁKA I DOSTAWA

dostawa Aktywatory.pl
  • Czas transportu towaru różni się w zależności od wybranej formy dostawy.
  • Standardowo, czas dostarczenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych liczonych od potwierdzenia złożonego zamówienia.
  • Szczegółowe informacje dotyczące terminów dostaw są dostępne pod adresem: http://aktywatory.pl/content/1-sposob-dostawy-i-koszty
  • Towar można odebrać osobiście pod adresem: Łódzka 176, 62-800 Kalisz, pon-pt o godzinie 8.00-16.00.
  • Prosimy o wybór odbioru osobistego na poziomie składania zamówienia (Dostawa: Odbiór osobisty Kalisz)
  • Więcej informacji: http://aktywatory.pl/content/12-odbior-osobisty
  • Tak, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
  • Aby tego dokonać należy jak najszybciej skontaktować się z nami drogą telefoniczną.
  • W przypadku wysyłki za granicę prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami.
  • Nie ma takiej możliwości, pracownicy nadają paczki od poniedziałku do piątku, do godziny 16:00.
  • Proszę się nie martwić, znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.
  • Zachęcamy do kontaktu z nami w celu ustalenia ponownych warunków dostawy.
  • Wszystkie przesyłki z towarem wysyłamy z potwierdzeniem nadania, co umożliwia ich namierzenie oraz ułatwia proces reklamacji.

PŁATNOŚCI

platnosci Aktywatory.pl
  • Płatności może dokonać przelewem internetowym lub bankowym, przelewem pocztowym lub opłacić zamówienie przy odbiorze.
  • Na płatność przelewem bankowym zwykłym czekamy 7 dni.
  • Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
  • Dla klientów indywidualnych nie ma możliwości odroczenia terminu płatności.
  • Instytucje oraz klientów hurtowych zapraszamy do kontaktu z pracownikami naszego sklepu.
  • Płatność przy odbiorze jest dostępna dla poniższych metod dostawy:
  • Pocztex Kurier 48 Pobraniowy
  • Kurier GLS Pobranie
  • Odbiór osobisty Kalisz Pobranie
  • Nie jest to problem. Wystarczy skontaktować się z nami a my prześlemy na podany e-mail link do samej płatności. Bez konieczności ponownego składania zamówienia.

REKLAMACJE, ZWROTY i ANULACJE

zwrot Aktywatory.pl
  • Należy sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.
  • Reklamację przesyłki należy zgłosić bezpośrednio do przewoźnika za pośrednictwem formularza kontaktowego.
  • W przypadku trudności lub niejasności zachęcamy do kontaktu z nami. Postaramy się pomóc.
  • Taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko i jest traktowana przez nas z najwyższym priorytetem.
  • W przypadku wystąpienia pomyłki zalecamy szybki kontakt z naszym działem obsługi klienta.
  • Jesteśmy pewni, że znajdziemy korzystne rozwiązanie.
  • Istnieje taka możliwość. Prosimy o kontakt bezpośrednio z działem obsługi Klienta.




Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas lub zadzwoń.

E-mail: kontakt@aktywatory.pl, tel.: (62) 768 77 06, kom.: 506 306 906