PROCES REALIZACJI ZAMÓWIEŃ |  |
- Bezpośrednio przez platformę sklepu internetowego, dodając wybrany produkt do koszyka zakupowego i przechodząc do realizacji zamówienia (dostępne przez 7 dni w tygodniu, 24h/dobę).
- Telefonicznie, pod numerami tel.: (62) 768 77 06 lub kom.: 506 306 906 (dostępne od 8:00-16:00 w dni robocze).
- Za pośrednictwem formularza kontaktowego lub drogą mailową: kontakt@aktywatory.pl
- Prosimy w treści wiadomości przekazać dane niezbędne do realizacji zamówienia.
- Zakładanie konta klienta nie jest wymagane. Możliwe jest dokonanie zakupu jako klient niezarejestrowany. Wystarczy na poziomie realizacji zamówienia wybrać opcję "zakup bez rejestracji".
- Rejestracja konta klienta pozwala na skorzystanie z przywilejów, takich jak np.: rabat dla stałego klienta, czy otrzymywanie newslettera z poradami.
- Imię i nazwisko osoby zamawiającej,
- Adres wysyłki towaru,
- Dane rozliczeniowe do faktury (jeśli wybrano),
- Wybrany sposób płatności,
- Rodzaj dostawy,
- Numer telefonu do osoby kontaktowej – istotny dla przewoźnika.
- Po wpłynięciu zamówienia do naszego systemu zakupowego następuje weryfikacja danych oraz dostępności towaru.
- W momencie potwierdzenia prawidłowości zamówienia automatycznie powiadamiamy o jego przyjęciu do realizacji.
- Na podany adres mailowy zostaje przekazane potwierdzenie z podsumowaniem zamówienia.
- Dla zamówień za pobraniem i przelewów błyskawicznych średni czas przygotowania wysyłki wynosi 24 godziny.
- Standardowo, wysyłka następuje w dniu wpłynięcia i potwierdzenia zamówienia.
- W przypadku płatności zwykłym przelewem bankowym i przekazem pocztowym, realizacja zakupu rozpocznie się po potwierdzeniu zaksięgowania wpłaty.
- Dla zarejestrowanych klientów, którzy złożyli więcej niż dwa zamówienia (niezależnie od wydanej kwoty) przydzielany jest specjalny Rabat Stałego Klienta.
- Istnieje możliwość wycofania zamówienia przed jego wysyłką.
- Po nadaniu paczki – widoczny status zamówienia "Wysyłka" nie ma możliwości wycofania zakupu.
- Tak, ale wymaga to kontaktu ze sklepem przed wysyłką towaru.
- Najlepiej zadzwonić do nas w godzinach 9.00-16.00, aby nasi pracownicy mogli szybko zaktualizować zamówienie.
- Modyfikacja zamówienia jest możliwa do czasu nadania paczki z towarem – zmiana statusu na "Wysyłka".
- Jak najbardziej. Wszelkie dane do faktury wystarczy podać w odpowiednich polach formularza podczas składania zamówienia.
- Każdorazowo dokument faktura VAT jest załączany wewnątrz przesyłki z zamówieniem.
- W przypadku wystąpienia potrzeby otrzymania dokumentu drogą elektroniczną prosimy o wcześniejszą informację do zamówienia.
- Standardowo, czas przygotowania odpowiedzi ofertowej wynosi do 1 dnia roboczego - starmy się odpowiadać natychmiastowo.
- W przypadku dużych zamówień hurtowych czas ten może ulec wydłużeniu.
- W takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego lub skorzystanie z funkcji "poinformuj mnie o zmianie ceny" zawartej w karcie produktu.
WYSYŁKA I DOSTAWA |  |
- Czas transportu towaru różni się w zależności od wybranej formy dostawy.
- Standardowo, czas dostarczenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych liczonych od potwierdzenia złożonego zamówienia.
- Szczegółowe informacje dotyczące terminów dostaw są dostępne pod adresem: https://aktywatory.pl/content/1-sposob-dostawy-i-koszty
- Towar można odebrać osobiście pod adresem: Łódzka 176, 62-800 Kalisz, pon-pt o godzinie 9.00-16.00.
- Prosimy o wybór odbioru osobistego na poziomie składania zamówienia (Dostawa: Odbiór osobisty Kalisz)
- Więcej informacji: https://aktywatory.pl/content/12-odbior-osobisty
- Tak, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
- Aby tego dokonać należy jak najszybciej skontaktować się z nami drogą telefoniczną.
- W przypadku wysyłki za granicę prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami.
- Nie ma takiej możliwości, pracownicy nadają paczki od poniedziałku do piątku, do godziny 16:00.
- Proszę się nie martwić, znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.
- Zachęcamy do kontaktu z nami w celu ustalenia ponownych warunków dostawy.
- Wszystkie przesyłki z towarem wysyłamy z potwierdzeniem nadania, co umożliwia ich namierzenie oraz ułatwia proces reklamacji.
PŁATNOŚCI |  |
- Płatności może dokonać przelewem internetowym lub bankowym, przelewem pocztowym lub opłacić zamówienie przy odbiorze.
- Na płatność przelewem bankowym zwykłym czekamy 7 dni.
- Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
- Dla klientów indywidualnych nie ma możliwości odroczenia terminu płatności.
- Instytucje oraz klientów hurtowych zapraszamy do kontaktu z pracownikami naszego sklepu.
- Płatność przy odbiorze jest dostępna dla poniższych metod dostawy:
- Pocztex Kurier 48 Pobraniowy
- Kurier GLS Pobranie
- Odbiór osobisty Kalisz Pobranie
- Nie jest to problem. Wystarczy skontaktować się z nami a my prześlemy na podany e-mail link do samej płatności. Bez konieczności ponownego składania zamówienia.
REKLAMACJE, ZWROTY i ANULACJE |  |
- Należy sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.
- Reklamację przesyłki należy zgłosić bezpośrednio do przewoźnika za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- W przypadku trudności lub niejasności zachęcamy do kontaktu z nami. Postaramy się pomóc.
- Taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko i jest traktowana przez nas z najwyższym priorytetem.
- W przypadku wystąpienia pomyłki zalecamy szybki kontakt z naszym działem obsługi klienta.
- Jesteśmy pewni, że znajdziemy korzystne rozwiązanie.
- Istnieje taka możliwość. Prosimy o kontakt bezpośrednio z działem obsługi Klienta.
Nie znalazłeś/łaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas lub zadzwoń.
E-mail: kontakt@aktywatory.pl, tel.: (62) 768 77 06, kom.: 506 306 906