Czy można zmienić adres dostawy podany w zamówieniu?

Tak, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby tego dokonać należy jak najszybciej skontaktować się z nami drogą telefoniczną.

 

Czy można dodać kolejny produkt do złożonego zamówienia?

Tak ale wymaga to kontaktu ze sklepem przed wysyłką towaru. Najlepiej zadzwonić do nas w godzinach 9.00-16.00 aby nasz pracownik mógł szybko zaktualizować zamówienie.

 

Złożyłem/am zamówienie. Kiedy zostanie wysłane?

Zamówienia wysyłamy standardowo w przeciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub, w przypadku przesyłek za pobraniem, od momentu złożenia zamówienia.

 

Gdzie znajdę dane potrzebne do przelewu na konto?

Wszystkie dane zawarte są w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia jak również ogólnie dostępne w zakładce płatności.

 

Czy mogę otrzymać fakturę Vat za swoje zamówienie?

Jak najbardziej. Wszelkie dane do faktury wystarczy podać w odpowiednich polach formularza podczas składania zamówienia.


Co zrobić jeżeli produkt jest chwilowo niedostępny w sklepie?

W takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego.

 


Co jeśli wybrałem/am płatność PayU ale podczas dokonywania transakcji coś poszło nie tak? Np. zerwane zostało połączenie z Internetem.

Nie jest to problem. Wystarczy skontaktować się z nami a my prześlemy na podany e-mail link do samej płatności. Bez konieczności ponownego składania zamówienia.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

zamknij
scroll
PayU.pl płatności online

Copyright © 2009-2017 Aktywatory.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone | Google+